Alla inlägg den 15 december 2014

Av lillen4cm - 15 december 2014 10:55

Hejsan bloggen. 

Det var ett tag sedan jag skrev något, det beror på att jag gått och grunnat på blogga en sak jag kanske borde behållt för mig själv. Men jag bestämde mig för att dela med mig, det är ju så länge sedan att det förhoppningsvis inte gör något.


I min ungdom, jag var knappt 25 år gammal men redan gift och första barnet på väg. i vår uppgång bodde en familj med en ung tjrj, en på tok för ung tjej för mig att ens fundera över. Hon var knappt 13 år och hette Christina (Kicki).

Hon hade ett väldigt sött ansikte och hennes leende när hon glatt kvittrade Hej, hej när vi möttes i trappuppgången gjorde mig alldeles varm i kroppen.


Kicki gick ofta utan BH och jag tror inte hon var riktigt medveten om att hennes med tanke på åldern ganska välutvecklade bröst ibland tydligt syntes när hon endst bar en tunn blus på överkroppen.


Men som sagt jag var ju gift och Kicki var förbjuden frukt på flera sätt men jag kan inte göra något åt mina känslor. Jag tog reda på när hon slutade skolan och råkade då och då komma samma väg som hon och följde henne hem från skolan.

Vi pratade om dit och datt och allt eftersom tiden gick blev våra samtal allt mer personliga, Jag sa till henne att hon var en mycket söt tjej och att hon skulle vara rädd om sig, hon rodnade kraftigt och jag vågade inte gå längre. Senare insåg jag också vilken idiot jag var som ens försökt stöta på henne.


Tiden gick, Kicki och jag möttes då och då men mer än ett hej, hej blev det inte. 

Så en eftermiddag när jag kom hem från jobbet och skulle ställa in cykeln i cykelrummet satt hon på alla fyra och försökte få loss bakhjulet på sin cykel, hon hade punka.


Givetvis erbjöd jag mig att hjälpa till och medans jag skruvade satt hon tätt intill mig för att se och lära sig hur det gick till. Ibland snuddade min arm vid hennes bröst och jag kände hur det började hårdna i brallorna, hur fan skulle jag lösa detta utan att hon såg?


Jag hade fått av hjulet och låtsades undesöka det medans jag hoppades mitt stånd skulle gå ner, men icke och jag blev bara kåtare och kåtare. Jag kunde bara tänka på en sak, hennes bröst i min han och mun. Tillslut tog jag mod till mig och sa. "Jag måste fråga dig en sak. Det är inte farligt och inte rädd, säger du nej är det ok och jag kommer aldrig mer nämna det." 

Hon skruvade lite oroligt på sig och jag förstod nog varför när jag frågade. "Snälla, skulle jag kunna få känna på dina bröst, bara snabbt en gång?" Nu var det nog jag som rodnade.


Kicki tittade nervöst på mig och jag skyndade mig att förklara att jag aldrig någonsin skulle göra henne illa elle något hon inte ville, jag önskade bara få känna på hennes fasta putande småflickebröst

Hon viste inte riktigt vad hon skulle säga så jag förekom henne och sa, Förlåt mig. Glöm det jag sa, jag skall aldrig fråga mer. Men snälla lova en sak. Berätta aldrig för någon att jag frågat. Hon log lättad mot mig och lovade att inget berätta.


Mitt stånd hade börjat gå ner men syntes väl lite fortfarande, men det struntade jag i. Hon viste ju vad jag ville. Kom sa jag, vi går till tvättstugan och fixar däcket.  Det var en smal sak att fixa punkan men jag kunde inte sluta tänka på Kickis bröst. Jag var nu stenhård igen och byxorna stod rakt ut. Kicki såg det givetvis, det märktes på hennes förlägna leende.


Tillbaka i cykelrumet säger hon plötsligt. Du får ta mig på brösten om du vill. Det var som en smöll i skallen, jag viste inte vad jag skulle säga. Dock viste jag vad jag skulle göra.Vänta lite sa jag, jag är smutsig om händerna och kilar till tvättstugan och tvättar av mig.


Vär tillbaka ställde jag mig framför henne och lät försiktigt min högra hand forma sig runt hennes ena bröst. Det var nog det skönaste bröst jag någonsin smekt. Den tunna blusens tyg gjorde det än mer upphetsande. Försiktigt började jag knäppe upp blusen tills varenda knapp var uppknäppt, jag drog den åt sidan och greppade ena bröstet och frågade om det var ok om jag tog det andra i munnen? Gör du det sa hon.


Jag var nu så kåt och hade inte en tanke på att någon när som helst kunde komma in genom dörren Jag smekte och sög hennes bröst, min tunga spelade över den lilla vårtan.
Jag bad henne vända sig om och hålla händerna en bit upp på väggen så jag fritt kunde komma åt brösten. Efter en stunds kelande frågade jag hur hon upplevde det? Pirriggt och spännande svarade hon. När jag nu stod där bakom henmne kunde jag inte låta bli att ta fram snoppen. Jag greppade hennes bröst med båda händerna och började ganska hårt gnida snoppen mot hennes rygg. Hon blev helt förskräckt och vände sig snabbt om och frågade vad jag gjorde? Jag förklarade vad jag gjort och varför och att jag omedelbart skulle sluta. 


Hon ser givetvis hur kåt jag är. Jag står där med stenhård kuk och alldeles glansig blick. På min stönande fråga om hon inte kunde tänka sig runka mig lite fick jag ett nej. Helt ok sa jag men jag måste få komma. Låna mig ett bröst medans jag runkar är du snäll. Hon sa ok och jag drog ner mina byxor och bad henne ställa sig bredvid mig.
Jag greppade hennes bröst med vänster hand och kuken med den högra och började försiktigt runka, det tog inte lång tid innan jag kände hur det närmade sig och jag började nog stöna lite för hon la sin hand ovanpå min jag hade på bröstet. Efter några drag till kom jag i en fontän. Jag tror jag skrek rakt ut av vällust. 


Jag torkade av mig med en bit lindrigt rent papper och drog upp byxorna. Vi log mot varandra och jag vågade mig på ett försök att kyssa henne, där fanns en del att lära ut om vi säger så.

På min fråga om detta möjligen skulle gå att göra igen svarade hon uta minsta tvivel att visst, behövde jag lite så varför inte.


Historian är långt ifrån slut och resten kommer vad det lider. 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards